santa lucia,men inte idag,

Skrivet 2009-12-12 @ 01:10:32
så.  nu var jag hemma.  har inte varit hemma på hela dagen. så det känns ändå ganska okej att sitta i sängen för att snart sova.
stack hem till åsa efter skolan.  gick först lite i stan med hon,emma och josefine.
sen åt vi. blabla. träffade valle min en sväng nere på gatan. (en sväng? tydligen väldigt länge) :D sen drog vi till julia och hade det supermysigt med rebecka och emma.  :)  länge sen och så himla härligt. höhö.
på vägen hem var det inte lika mysigt. jävlar va jag blev arg. och lättad. KOMPIS var det, ja. precis. jag och åsa måste vara någon av de bästa sådana som finns faktiskt. bara så.

nu ska jag bli lite tröttare, smälta och sen sova. själv inatt också:O  vi får väl se hur detta ska gå.
förresten så är stjärnor nog något av det finaste som finns.  jävlar.

godnatter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback