weeeeeepp.

Skrivet 2009-12-09 @ 18:10:19
yes.  började med ryggen, hela högra sidan. fortsatte till nacken, sen fick jag huvudvärk. sen rövonda, sen ont i foten och sen må.dde jag helt plötsligt skit också. åkte hem. hade sällskap av michael. fick skjuss hem av tina, valle är pucko men det är en annan grej.
kom hem och har precis vaknat.  två timmar + 's sömn satt inte fel. är trött som fan nu men det ska nog allt gå över.
mår bättre iallafall och imorgon börjar jag halv 12.  blir inte bättre.

påminnelse:
spara pengar till den 18 DEC, då ska det handlas julklappar med mattsson.

känns det bättre att jag inte tycker synd om dig?
brukar absolut inte vara så emot folk och ni vet vad. men efter för mycket skit så bryr man sig faktiskt inte längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback