x-mas

Skrivet 2009-12-25 @ 19:13:39
julafton var riktigt mysig.
började hemma, med frukost.
fixade, åkte sedan till kusinerna vid tre tiden. "kollade" på kalle anka, fikade och snackade. mysigt.
efter det, åkte min familj, till oss.  lite julklapps utdelning och sådant.  tack för allting :)  ligger på min present just nu, kan inte bli bättre ;)  ( har dock legat här hela dagen )
men iallafall, vid sju, kom kusinerna + pojkvännerna + lite släkt till, och käkade julmat.  vi grupperade tydligen in oss i tjej och killgrupper också för den delen, haha.
men kvällen var mysig, som sagt, alltid trevligt med min släkt.
___

idag mår jag illa till tusen. vad fan hände?  pang bong.
detta är inte kul.
hoppas det går över snarast annaars blir jag lack.
vem vill ligga och svettas? hoho.

nyårs planeringen har startat.
skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback