fears..

Skrivet 2009-02-08 @ 12:14:20
ännu en dag med vissa stunder som kommer stanna fast ett tag :)   jag skriver inte alls ofta längre. orkar inte, har fortfarande inte tid.
tycker inte det är intressant att skriva upp om vad jag har gjort under dagarna. vad som händer och bara om allt annat. håller det mesta för mig själv nu för tiden:D och det känns bra så.
veckorna är fulla, skoldagarna går snabbt men drar ut och sliter på en som fan. nationella gick helt okej antar jag iallfall.  flera stycken kvar. men det är bara att andas ut och göra dom, hur resultaten nu än blir. som sagt, det ordnar sig ..

jag blev riktigt stolt över mig själv den stunden också, känns också bra.

ja idag blir väl ungefär såhär, det är ju ändå söndag och jag är trött, vädligt trött. men nu har vi iallfall en veckas lov:

- städa
- träna
- duscha
- käka
- måla tror jag
- senare sover jag väl hos kate en natt till ;P 

 resten kommer, men inte ner här :D
puss.

 troligen har du fastnat här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback