..it takes time

Skrivet 2009-02-27 @ 09:55:26
jaha, då var man hemma en dag till. Blåsor i munnen är ingen höjdare ska jag säga. Svider och har sig, inte skönt.. så nu får man låta bli jucie, och allt sånt som svider ..
Jag måste börja packa nu. min syster kommer vid ett, sedan åker vi väl ett tag senare till den andra syrran :)   trång biltur, trångt boende, men vadfasen det blir nog allt trevligt ändå!
umgås och stan och sånt blir det:)  hoppas att jag blir bättre snart, det är inte kul att gå runt med en förkylning ;/   

tre st med influensa, det var lite kul faktiskt :D  men jag var konstig igår kände jag, inte mig själv på hela dagen.. men det hände lite konstiga saker, så inte konstigt att det blev som det blev.. undrar bara en sak, varför ska det alltid bli så? :(
Hatar att förlora någon, det är något av det värsta som finns... Men folk gör sina beslut, så vad ska man göra åt det?

men nu ska vi tänka positivt, har en helg att se fram emot!  Fast det är svårt att göra det när man är sjuk, faktiskt! ( enligt mig då)
Men nä, nu vet jag inte vad jag ska göra. har egentligen inte ork för att göra något. men om jag inte gör det blir det ju panik senare!



i know how you feel.
it takes time.

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback