jag visste inte

Skrivet 2009-02-25 @ 17:25:28
som sagt så hade jag ju fått förkylningen. och inte blev jag bättre, neej. När jag kom hem från mina kusiner efter en överraskande övernattning, så blev det bara värre. men kommer till det sen, för nu blir det faktiskt en liten uppdatering :D om jag kommer ihåg vad jag ska skriva, vill säga.

åkte iallfall till kusinerna ganska sent på lördagkväll. vi käkade, sjöng massa singstar och hade trevligt. sen snöade det en massa så ingen hade lust att hämta mig, så fick övernatta där:D men det var mysigt, vi kollade på the notebook, så söt !  jag vet, jag är lite efter med att se den, men bättre sent än aldrig...
när jag kom hem dagen efter, blev jag sämre och sämre. sedan kom syrran den kvällen. och bara för det fick jag feber. okej, det kunde varit så men:D  så jag drog hemma och skratta (?) hum. så var det iallfall.    sen blev det ingen skola dagen efter det, och inte dagen efter det heller. plus att jag drog hem från skolan i torsdags och var inte där i fredags. Mycket borta för mig har det blivit, och jag trodde att jag hade blivit frisk och drog till skolan idag. men jag har mått illa som en kamel (hoppas dom mår illa, annars var det ju ett dåligt förslag).. Men jag klara mig igenom hela dagen iallafall. och jag känner att jag bara babblar men måste skriva av mig lite faktiskt.

Nu har jag iallfall lämnat in mitt bildarbete. sent som sjutton men.. sedan hade vi ju prov i no idag också. det gick som det gick, inte jättedåligt, inte jättebra. haha. så måste man plugga spanska och engelska tills fredag, två dagar på mig. YES!  men får väl göra det bästa jag kan, mer går det ju inte att göra :D

imorgon är det ant och sedan halvdag. så ska nog dra in till stan och käka med några vänner:)
och på fredag åker vi till syrran! :D   sex pers i en etta, kan inte bli trångare:D  mysigt mysigt.

influensa på g kanske? xD hahhaha.

nä, ska väl titta runt lite på internet för en gångsskull. plugg, JAG VILL HA CHOKLADKAKA!   ska nog göra det om jag orkar. 
pusshej

Kommentarer
Postat av: Kusiin hanna :)

Det var roligt :) du får gärna komma och sova igen och så kan vi se någon annan bra film som du är lite efter med att ha sett ;P puss<3



2009-02-27 @ 23:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback