let me go.

Skrivet 2009-02-02 @ 18:49:42
då stannade man hemma idag, legat i sängen hela dagen.
redo för att åka kände jag vilken huvudvärk och hur tugn jag var, så det blev ingen skola idag ...

jag tror jag har skaffat ett nytt liv som innehåller
äta & sova.
och om man ska lägga till plugg och lite träning dock =D 

måste till skolan imorogn, hur läget än nu är.  nationella i svenska, vilket är viktigt att jag gör. så :o


ojoj va tuff jag blev helt plötsligt :) haha !   jag vet att jag är bra på att posa.. PUNKT PUNKT.

men jag ska väl tillbaks till att göra, ingenting . har precis tvättat iallfall, det blev nog dagens göra. ska kolla tv ännu mer sedan, bara ta det lugnt. har inte så mycket att plugga på just nu, så.  allt ligger ju ändå i skolan.

Kommentarer
Postat av: Heidi :)

hetnos :)

2009-02-07 @ 11:22:33
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback