nemen, ett inlägg.

Skrivet 2009-02-21 @ 15:30:24
fan va fort allt går.. har inte suttit vid datorn på ett bra tag nu. Har fått tillbaks förkylningen, nyser hela tiden.. mysigt.och min hals, den ska vi inte ens prata om..
jag har slarvat med skolan... konstigt.  måste skärpa mig. Men har haft trevligt besök typ varje dag nu (A) haha.
ja, vad har inte hänt och vad har hänt?   Flera saker. orkar ju aldrig gå in på detaljerna, så tänker inte göra det heller.

men sportlovet var fyllt med saker, gjort någonting varje dag jag, trevligt !
och idag har jag gjort muffins, haha! sitter med slingor i håret, tror inte att det kommer synas, eller så blir jag orange :D  man får alltid hoppas på det bästa. annars får jag väl tyvärr färga hela. haha
ska iallfall iväg snart, spela spel och sånt med dom bästa kusinerna som finns :D
mitt rum ser ut som ett bombnedslag, någon som heter ida, får troligen städa hela dagen imorgon. plus att jag måste läsa på till provet och blabla.


jag är fan inte inponerad på hur ditt sätt har blivit. :/
och jag ska nog ta hål uppe på örat !    inget i naveln eller tattuering förens man blir 18 tydligen, sägs det här hemma. så jag får väl lyssna på dom och vänta tills jag blir myndig, eller rymmer hemifrån och gör det ? (A) haha..

nä, jag ska väl göra någonting annat, mina ögon svider. jag är trött som fan!

jag vet inte om jag vill ta detta för seriöst än.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback