2009

Skrivet 2009-01-01 @ 15:05:04
gårdagen var riiiiktigt trevlig !  tack tjejer för en superkväll. kallt med champange på händerna ute i kylan, men det fixade sig. plus att kate inte kunde få upp flaskan!
iallfall, det var en kväll full med skratt och annat trevligt !jag hade superkul. dom andra med antar jag :D haha.

_____
josefin stack precis :) dom andra har stuckit med tiden, haha.
jag ska städa, men det orkar/hinner jag itne just nu.  ska vänta tills mamma har klivit ut från badrummet, så ska jag ta en dusch! sköntskönt.
senare blir det av till kusinerna en sväng, och efter det måste jag verkligen städa. fast det slutar väl med att jag har huvudvärk och måste sitta still eller sova! höhö.

jaha, då var det 2009, inte för att jag känner någon skillnad. =D
' fortsätt
' fortsätt
' fortsätt

thats it :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback