äckelnatt

Skrivet 2009-01-05 @ 16:42:28
idag har jag vänt på dygnet till 1000. somnade väl vid 5, värsta natten på länge.
vet vad jag har gjortr, men jag vet inte om det var det jag ville. men jag vill inte att du ska vänta på mig längre =/  för ditt egna bästa.
så vaknade vid 10, somnade om till tre typ. sen låg jag i sängen till fyra. upp å käka med moråfar och nu ligger jag här igen. trött som fan och orkar inte röra mig.

jag är så jävla sur på att bli ner tryckt. det är kul att du inte ahr något liv och måste få ut det på mig. det är väldigt kul :)  tack för den vackra ner tryckingen jag har fått ca 100 gånger. men du, det är lika bra att du lägger av. vi vet alla nu vad det handlar om.

imorn blir det väl att träffa folk. jag kan inte ligga och dra mig heladagarna långa!

puss

Kommentarer
Postat av: kusinen

men ida dåå :( va e d som har hänt ? kärleksproblem lr ? :( åhh ja hatar mskor som trycker ner andra! har sj råkat ut för sånt :/ puss älskar dej<3

2009-01-06 @ 18:00:08
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback