here comes some pics'

Skrivet 2009-01-24 @ 12:48:29


hahahaha, bara kate fattar vem denna människa vi härmar är. 8-)
fyfan va taskigt.


och här hade vi åttio liter smink :(


HAHAHAHAHAHHAHAHHA ! våra glasögon xD

______
jag skriver aldrig här mer. inte tid, ingen ork. nej inget.
men igår kom jag till kate efter skolan. sov här :)  fortfarande kvar,  :)
ikväll ska jag nog till syrran, skulle väl vart med emelie. men får se. jag är faktiskt ganska trött idag om man får säga så :)
sen har jag tyvärr matte att göra med (Y)


jo, saker går upp och ner.     jag försöker i vilket fall som helst.  även det högsta (:  

Kommentarer
Postat av: josefin

HAHAHAHAHAHAHA, DET DÄR DÄR UPPE ÄR INTE JAG :O:O:O XDXDXDXD

2009-02-13 @ 02:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback