influensa.

Skrivet 2009-01-31 @ 02:19:07
skoj som fan idag :)  tack tjejer.  josefin,kate,moa och jag :) lite hosthost blev det allt. vi är så klantiga. men mysigt hade vi :)   folk folk mera folk.
och dagens ämne? jo influensa!  (HAHA)   tack för en superdag!  allt har varit finfint. och tack för att ni hjälpte mig med allt:D haha.
nej snart kanske läggdax? men jag är ju tyvärr inte trött :(

imon kommer bl.a jos&kate, får se sen?  ska käka tacos iallfall, mums :)


jag vill inte leva nära dig och dina lögner mer. jag vill inte vara nära falskhet, vill inte lyssna mer på vad du har att säga. känns som att ingenting spelar någon roll längre. och du har dig själv att skylla :)
försöker att vara snäll, men orkar inte mer.

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback