KLAG

Skrivet 2009-01-04 @ 16:38:37
nu vet jag fortfarande inte vad jag har gjort vilka dagar. men jag vet vad jag har råkat ut för.


*  en onda i foten
*  en onda i handen ( helvete va ont jag har i den, ondare än va foten var)
* en förkylning , dvs , halsont, huvudvärk och allmänt nere (på sjuksättet bara)
* jag har blåmärken överallt
*  jag har tagit bort allt som kan påminna om dig, förutom nr, de sa kate att jag skulle behålla. men sant kanske behöver ringa :D så arg att du gjorde så. menmen det ska jag inte sörja för mer. låter konstigt, men jag har gjort dt så jävla mycket de förra året:o
* hemlighetstämplat, vill ju inte säga allt :D

handen gör sjukt ont att jag har lust att slå ner något. vilket jag inte kan eftersom att det var min högerhand jag har skadat! perfekt allltså:) skulle städa rummet idag, det gick som det gick. haha. skulle kunna gnälla hela dagarna  långa om handen, men ska försöka att inte göra det.

jag hittade 27 ärr på min arm idag, eller de va inte hela armen jag räknade, utan bara ett ställe;o hahah undrar ärligt vad som har hänt där?

___
kate sov här igår iallfall, och jag åkte skridskor, elelr sov hos henne dagen innan dock jö:D   men ball var jag! och nej det var inte där jag skadade mig;O

idag har jag bara städat, sovit ska väl glo film eller något senare:)
,

killar är killar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback