mathand

Skrivet 2009-01-26 @ 18:20:22

jag vet inte riktigt hur mycket jag kan äta på en dag. men hungrig är jag ändå nästan jämnt.. mat eller vad som helst, bara trycker i mig :O
tränar ju lite samtidigt men ändå? :D

handen är sådär nu,  har gått lite mer än 2 veckor. tyvärr, så man har varit smått handikappad.  men innebandy, träslöjd och sånt, har det blivit ändå :)  blir värre då men, man kan inte leva genom att inte röra på sig. inte jag iallfall :D

skolan går fort förbi. nu ska man ju ha gjort sitt val också. eller ja fredag senast. har jag gjort det? nepp, inte klar än .:D  men jag hinner.

nu ska jag kila iväg och göra matte och sånt där... =D
veckan rullar på, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback