skadddddddddaaaaaaaaaaaad

Skrivet 2009-01-10 @ 14:35:21
ja det var ju såhär att min hand var lite skadad innan. men skulle inte ens klagat då.. nu har jag stukat handen riktigt vidrigt.. fasen v ont det gör. dunkar hela tiden .. plus att jag för tillfället är vänsterhänt, som gör att jag knappast kan göra någonting.  börjar bli bättre på att skriva på datorn  nu, wiho!

okek, åkte snowboard igår förr 1 gången. gick bra tillslut, sen brak. och FAAAN vad ont man fick sen :)
min turdag igår.. brännmärken från gympan, och massa nlåmärken från något annat + "snowboardningen". men jag ger ibte upp, ska bli bättre. =D blev ju  det tillslutet ;D

idag mår jag sådär. huvudvärk m.m. känns skönt. la mig iallafall tidigt igår :)
mår bra förutom all onda jag har, haha därbak någonstans finns det bra ;)

säng säng, underbara säng!

pyuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback