sommarben.

Skrivet 2009-01-31 @ 13:16:28
somnade efter fyra någongång, vaknade vid sju då mamma knackar på dörren och ska ha en jädra borste! sen somnade jag ju såklart om. gick upp halv tolv , käkade och börjat städa lite.   precis duschat också :) !
ska käka lite mer. hungrig igen.

en sak som är säkert, jag har sommarben! haha, okej dom kanske inte är bruna direkt, eftersom att senast jag fick sol var i kroatien. :D  men sår sår sår, maassa blåmärken och ärr !    har alltid minst tre blåmärken, som syns tydligt. :D  har ett nu stort som en bandyboll, jaha juste det var ju en bandyboll jag fick på benen!   väldigt intressant, men kände bara för att skriva det :D

men nej, nu ska jag ta något att äta, sen dra runt lite här hemma, sedan kommer väl dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback