for you

Skrivet 2009-07-22 @ 13:26:47
ibland tycker jag verkligen inte om min mor. nu har hon lämnat mig i skogen och tänker inte komma och hämta mig. Så nu får man stanna här och leka fuckin kotte hela dagen, oh can't wait.
idag tänker jag dricka alldeles för mycket cola, så är det.

Ditt namn?  ida
Födelseår? 1993
Hur Lång är du?  haha, vet inte?  typ 1.56 (A)
Spelar du något instrument? neje
Dina första tankar när du vaknar? beror på vad som hänt dagen innan.
Vart befinner du dig just nu?  ingenstans
Biter du på naglarna?  inte just nu! :D
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? hahaha ite olika.
Har du några husdjur?  jao
Är du singel? nej
Vem är snyggast?  inte är det jag iallafall 8-)
Vem vet mest om dig? kate tror jag..
Vad vill du ha just nu?  inget speciellt just nu =)
Ditt mål i livet? hahah har inget xD
Rädd för?  vad är jag inte rädd för xD
McDonalds eller Burgerking?  mc
Sjunger du?  aa men inge vidare vackert:D
Vad har du för skostorlek?  37
Vill du gifta dig?  inte nu, ;)
Kommer du överens med dina föräldrar?   haha händer någon gång :P
Din hårfärg? brun nu xD
Skor du hade på dig idag? har inte haft några idag.
Vad sover du i?  stor tröja;D
Kläder du har på dig? underkläder, tshirt och  skjorta för den som ville veta?
Favoritårstid? självklart sommar.
Favoritmat och dryck? mat vet jag inte, men aaabsolut cola:D
Hur svarar du i telefonen hemma?  vet inte, tänker mig nog inte för xD
Hur svarar du i mobilen? beror på.
Sov du ensam inatt?  japp
Vad gjorde du kl 08 imorse?  sov såklart
Vad var det senaste någon sa till dig?  hejdå
Druckit idag? bara cola
Vad är det för väder hos dig nu? mooolnigt
Godaste glassmaken? vet inte :D
Drömmer du mardrömmar?  yes
Favoritklädsel? något skönt såklart
Favorit godis? gillar mmaaassor
Hur många kuddar sover du med? 2
vad luktar det nu om du sniffar lite? parfym
Snus eller cigaretter?  båda är äckligt som fan :D
Längtar du till din nästa födelsedag?  nejdå :)
Är du blyg?  aa det kan nog hända :)
Dialekt?  har jag nog ingen? :P
Har du använt någon hårprodukt idag? nej, schampo och balsam? xD
Vad händer i helgen ? får vi väl se:d
Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget? 18
vem får en kram? ALLA :D
Sprit, cider, vin eller öl? CIDER FÖRIFAN,
Hund, råtta eller katt? hund
Tkr du om din pappa? klart jag gör!
röker du?  neeeever :)
snusar du?  HAAA HAAA, nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback