just as long

Skrivet 2009-07-12 @ 23:13:54

hemma från finland, yes. Kom väl hem vid tolv, då kom valle. städa och sånt. haha vi har väl haft det mysigt ändå, käkat tacos och vafan som helst :P

iallafall, skönt att komma hem, fast ändå inte. tyccker synd om min kusin, hoppas hon klarar sig där.. =)
men har haft en härlig resa,  inget att klaga på inte.=D



imorgon ska jag väl fixa och greja hemma, sen kommer valle. tisdag ska jag till kate, fest och sånt. sova där.
onsdag, sover valle här. torsdag t-kvääll och fredag blir det nog varberg, lite ändrat men det funkar för mig:D


___
riktigt tur för dig att jag inte känner dig, annars jävlar hade jag nog spruckit av ilska. i helvete va arg jag är, men orkar itne lägga ner mer energi på det nu..



hello the new fake-you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback