lips like sugar.

Skrivet 2009-07-16 @ 16:48:35
sitter och väntar på att tiden ska gå. ikväll blir det di leva, och woho jag kan inte vänta. Han är inte direkt min idol men det ska bli trevligt att åka in, as usual.
ikväll, åker vi till varberg. imorgon blir det ullared och resten av veckan ungefär, varberg. :)

sen vill jag ju hinna åka till syster också, men vi får se vad som händer med den önskan, höhö!

nja, kanske ska ladda upp några bilder från finland, har precis tömt kameran, grattis ..




1. jag får rycket
2. kusin och jag pröva massa fula saker..
3. syster och jag, inte alls mongon =D

you know me, jag orkar inte lägga ut mer bilder, haha :)

Kommentarer
Postat av: Emma.



ey. jag har snygga systrar :D

2009-07-22 @ 15:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback