tell me.

Skrivet 2009-07-23 @ 20:09:03
ja, jag måste väl vara sjuk eller någonting. vad blir det? tredje inlägget eller någonting.
Men här blir det istället text, wow vilken omväxling.

iallafall, i förrgår fick jag ett vanligt ryck och färgade håret brunt med några slingor i. funkar iallafall. blev kanske en aning röd/lila , men det sätter annars färg på vardagen, så vafan ;)
Igår kom valle hit och övernattade.
Och jag har så jävla ont i ryggen att jag knappt kan vända mig, ligga ner eller ens sitta. Men vill man göra något får man väl lida en aning med..

idag skulle det egentligen blivit borås, både tkväll och syster. Men tuff som jag är stannar jag hemma. haha.
trött och ont som fan, då orkar jag faktiskt inte lida just nu.
men imorgon blir det nog borås, iallafall jag och josefin :)  sen sover jag istället hos syster.
och jag och kompisemma snackar om att spela volleyboll och såntdär på söndag om det jävla vädret kan tillåta oss lite sol.. Sägs väl att det ska bli bättre nästa vecka, så vi får väl hoppas på det..

varsegod

Kommentarer
Postat av: Emma.



Ta kort på din nya hårfärg och lägg ut? :)

2009-07-27 @ 14:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback