die.

Skrivet 2009-06-04 @ 10:39:46
juste, man skulle ju inte vara sjuk idag. fick inte stanna hemma för lärarna egentligen, inte va det lät som igår. även om man hade ont i magen eller huvudet.
då var det ju jävligt tur att jag har fått världens svullna läppar, kan knappt öppna munnen, jag kan inte äta och dom svider som fan.  Kan säga att dom är helt såriga också?   äckligt och ont som fan gör det. Går inte en sekund utan att det svider, gött.
det värsta är att när jag inte får mat, så blir jag arg, sur, illamånde och ledsen. great.  JAG ÄR HUNGRIG!
halsen gör ont som fan. skönt att det känns som att någon står där inne och gnider med en vass kniv.
sen mår jag övrigt kasst, väldigt bra.
så, där var min ironi. DÖDA MIG.

___
kate kom hit somsagt igår. vi blev nog ägda. sen kom valle. :) japp,
nu ska jag... blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback