GAAAH

Skrivet 2009-06-05 @ 10:04:26
superkul, mina läppar har inte gått ner. det svider fortfarande och jag går på vatten ungefär.
läraren ringde och skällde ut mig. tryckte ner mig ännu mer. vad fan ska jag göra när jag knappast kan prata? kan inte öppna munnen. mår illa som ett as. Men nej hon fortsatte skrika på mig och sa att jag hade för lite kläder? bullshit.
Sa inget positivt alls, krya på dig kanske skulle sitta fint? Men nää.
Så det var ett positivt samtal. jätte.


och nej jag mår inte det minsta bättre, tvärtom.  och jag är så fucking arg att jag funderar på att inte gå till skolan alls dom kommande dagarna. det hade hon gillat, eller hur? :)
ska lärarna inte komma med positiv-engeri?
hon sa iallafall, att mitt betyg låg på botten, att nationella inte gick bra och att jag hade två prov att göra. och att jag egentligen skulle göra dom idag? HUUH? det känns bra när man ligger i sängen dagarna långa och ine kan göra ett piss, inte fått i sig mat, tjocka halsmandlar, huvudvärk, magknip och såntdär.... usch fyfan va argjag blir.
den lilla har nog inte fattat hur jag mår. tack mamma för att hon försökte förklara.
JAG HAAAAATAR VERKLIGEN VISSA LÄRARE.
för engångs skull, hatar jag en människa. hur känns det? :)

burn that bitch down.
hehe :;D

Kommentarer
Postat av: Heidi

men shit den läraren e ju katastrof ! :O Fan va elakt av henne. Hoppas du verkligen mår bättre snart & att du fixar allt i skolan <3 Ses på fredag :) btw du kan ju ta me valle t katjas student om du vill:P dvs om han vågar komma hit igen haha xD

2009-06-08 @ 10:32:24
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback