get it right.

Skrivet 2009-06-16 @ 00:26:21
jag är hopplös. har inte packat ett skit.
här har jag suttit i timmar, snackat med bl.a josefin. Knasat oss har vi iallafall gjort. Men ingen packning blev gjort.
bra ida. creed till dig.

borde väl sova. men det orkar jag nästan inte ens?  nu tycker jag att jag har skaffat mig problem som inte finns, visst är jag duktig?
och snart behöver jag städa rummet igen. jag är absolut bäst på att stöka ner. bra att veta:)

imorgon, (hoppas jag) får jag knyta fast mamma i ett hörn. och be henne sitta där tills jag har packat. för jag tror nog att jag behöver lite hjälp.
_

josefin och jag har också bestämt dag för våran luffning. fyfan va kul det lär bli!

nu börjar känslorna komma tillbaks igen. Konstig som man är vill man faktiskt tillbaks till skolan på något sätt. eller skolan kan ju dra åt hehöhöhö. Men jag menar klassen. Den egentligen konstigaste klassen i världen. världens olikheter, men ändå passade vi så jävla bra.
fan för att skilja på sig. fan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback