nicetoknowyou

Skrivet 2009-06-18 @ 16:00:47

gårdagen var trevlig igår med tjejerna :)  vi åt plättar, grädde, jordgubbar och glass ute på udden :D  kommer sakna er, även om vi syns snart, haha!

valle kom igår vid nio. sov här, det är nog jag som är så jävla lat som inte orkar göra någonting, haha :D så vi har kollat film och sådär.

idag kommer troligen syster, hennes sambo och ozzy =D   vi ska iallafall käka tårta. För imorgon blir det buss, hela jävla midsommar. ett nytt sätt att fira, kanske?
mamma har iallafall laddat upp med tidningar, godis och såntdär. så jag ska nog klara mig sålänge det finns något att käka på xD

så idag ska jag väl packa färdigt, dammsuga och bädda rent och göra det mer fränt kanske (:  får väl se hur mycket jag orkar med. Min lathet  har tyvärr tagit över, haha.


vilka mongobarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback