something

Skrivet 2009-06-16 @ 22:46:39

SAKER SOM DU ÄR JUST NU:
[x] kär
[x] glad
[x] trött
[ ] vild
[x] lugn
[ ] nervös
[x] uttråkad
[ ] irriterad
[ ] ledsen
[x] besviken
[ ] arg
[/] Sjuk
[ ] stressad
[ ] förvirrad
[ ] sårad
[ ] olyckligt kär

RANDOM STUFF:
Någon/några som förstår dig: inga namn =D
Någon som du längtar efter: valle :)
Något som du längtar efter:  kroatienresan!
Vem ringde du senast:  ingen aning faktiskt, orkar inte kika
Har du några kärleksproblem:  nepp
Har du ätit något idag: som in i helvete xD
Har du gråtit idag: jao
Har du skrattat idag: ja :)

JAG:
Är singel: nej
Saknar någon just nu: ja
Är rädd för att bli övergiven: sådär
Svär ofta: aa xD
Sjunger i duschen:  kan hända
Morgonperson: njaee
Är kär i kärleken: nej
Skrattar åt mina egna skämt: varje gång:P
Vill ha barn: vet inte

HAR DU:
Glasögon/linser: ne
Piercingar: i öronen, näsan
Syskon:  jaa
Pojk/flickvän: en snäll pöjk :)
Jobb: nä
För många vänner: ne :)
Rymt hemifrån någon gång: vetefan faktiskt :O
Färgat håret: japp
Bra självförtroende: nej
Sagt "jag älskar dig" till någon : ja
Varit kär: ja
Brutit ett ben någon gång:  halvt xD
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja
Somnat gråtande: yes

BRUKAR DU:
Titta dej själv i spegel: ja
Ha ångest:  ibland
Drömma mardrömmar: jaaaa
Klä dig i svart:  händer
Hata folk:  nej
Lita på folk: nej (:

SISTA PERSONEN SOM:
Sov i din säng: jag?
Du delade en dricka med: mami
Skrek på dig: vet inte?:O
Du fick sms från: älskling:D
Du snackade med på msn:  valle



hej tidsfördriv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback