tackochhej

Skrivet 2009-06-30 @ 00:59:34
så jävla underbart att läsa gamla inlägg. har börjat göra det kanske lite för ofta men vafan.
Vet inte varför jag inte har tänkt på det förut, men fan va allt har lättat upp. Hade det jobbigt som in i helvete, men jag försökte varje dag. även om det kändes som att man hade nått botten. och fyfan va härligt det känns idag. Men det är inte något jag egentligen har tänkt mer på.

1. olyckligt kär i ett år. Sa hela tiden att det ordnar sig, jag klarar det. och det gjorde jag :)
2. blev bättre efter ett tag, när det gäller vera
3. hade funderat förra året på vilken linje när det gäller skolan, valde den och kom troligen in,  höjde betygen
4. gått vidare och har världens bästa pöjk :)  gammal kärlek kanske man kan kalla det , haha!
5.  Umgås inte lika mycket med folk som tryckte ner mig. (avundsjuka i vissa fall. och det finns inget värre :( )

för att skriva ner några saker,så är jag så jävla nöjd. lilla ida kanske har växt upp ;)

så egentligen borde jag kanske inte klaga så jävla mycket. 
livet har sina nedgångar, uppgångar och vadfan som helst. men that's life.
och jaaaaa, man ska ta vara på det man har.  Blir bara så jävla trött på "kompisar" som gör allt för att förstöra.
men man vill ha det man inte kan få, sant?

___

stackare, du stavas numera d e s p e r a t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback