thinking

Skrivet 2009-06-16 @ 12:33:43
okej, jag har börjat göra ordning grejer.  inte till packningen, men iallafall :D

får väl börja snart antar jag. annars kommer jag få panik sen.  men bara det att jag inte orkar, fan är så trött.
jag borde egentligen sluta göra såna här meningslösa inlägg, faktiskt.

iallafall, veckorna lär bli rätt täta nu.
nästa vecka : kroatien
veckan efter :   småsaker, men hemma
veckan efter det:  finland,   wah farmor here i come ;)
efter finland:  varberg ca 1-2 veckor. ?


hahaha josefin och jag sommaren 08 :D

och va?  nej, då var jag inte alls beroende av redbull.



jag blir så jävla trött på dig. :(

Kommentarer
Postat av: syster emma.



den där veckan när du är hemma. då kommer jag nog och hälsar på. :)

2009-06-16 @ 21:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback