bal&avslutning.

Skrivet 2009-06-11 @ 13:31:24
fytusan vilken vecka det har varit och lär fortsätta så.
två prov, ett klart arbete, blabla. massa film bara, lite halv slappskola alltså.
det värsta började igår, fast det är nu allt roligt börjar =D

igår var det bal för niorna. Kate och jag åkte till emma och fixade oss där, åt osv.  Sedan drog vi ner till skolan, hälsade på folk och pratade lite. Sen fick man en kille att sitta vid under kvällen, haha. käkade, pratade lite. Lite lamt just i början kanske :D men trevligt.  Sedan blev det lite spex.haha fyfan va kul. snygga klassfoton de visade på oss också! sen trean eller va det nu vart., Efter allt blev det dans,dans,dans och dans. Måste sett sjuk ut, men kul som fan hade vi :D idag har jag dock ont i benen. Fötterna är ju inte direkt vana vid klackskor heller. haha !
iallafall, det var en superkväll.  Lite trött i morses bara, och nu såklart. men det får man väl ta.


Jag önskar att denna dagen aldrig kom. aldrig någonsin. alla samlades i gympahallen. Sjöng, kolla dans. ja ni vet. Sen blev det lite häng, käka tårta och så. Samlades i klassrummet. Miljoner tårar. bara tårar tårar tårar.
Tårarna ville inte ta slut heller. Så gick väl runt och såg ut som ett jävla glin. herrejävlar va jag kommer sakna klassen. Alla satt så tätt. Alltid kul. nej fyfan nu måste jag sluta innan jag lipar igen.
<3

nu kommer bilder från balen dårå =D








1. jag&josefin
2. Julia&jag - längdskillnaden, haha!
3. Emma&jag
4. Moa,josefin,emma,jag, julia, rebecka och linn.
5. kate, michael och jag. bästisungar ;D
6.  Mina favorittjejer.
7. världens bästa klass.


mer bilder kommer (där jag INTE är med på alla xD)

Kommentarer
Postat av: hanna

Vad fin du va :)<3

2009-06-11 @ 22:12:18
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: hanna

guu va brun du är!! :D

2009-06-11 @ 22:13:56
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback