kroat

Skrivet 2009-06-28 @ 17:58:04
så nu är man hemma igen. Jävlar va välkommen hem man känner sig, helt jävla underbart! kära vänner, ni är bäst!

okej, ska försöka fatta mig kort.
vi hade inte det bästa vädret nej, men istället shoppade vi i regnet, :D
de dagar de va okej väder, solade vi. sedan gick vi ut och tog drinkar, kollade på markaden och ja ni vet.
killarna är helt sjuka. så det blev för mycket. Tillslut orkade man inte ens le mer. svenska flicka, Va väl det dom kunde.  och sverige. Dotter var också ett ord vi fick höra. Enligt dom är man också top modell, ja jag är väl blond just nu, men hjälp. Lite för mycket blinkar, hälsningar och ni vet.
sjuk har man hunnit bli med, och lite brun iallafall.

1 bild säger mer än 1000 ord?






1.  trappan
2. japp, tre st åt jag den veckan faktiskt ;o   (mer än på ett halvår-år) haha:D
3. jag och mor första dagen. (snyggbild..)


bilderna ligger inte alls i ordning,xD och så märkte jag att jag inte orkar lägga in mer,.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Riktigt snygg är du på bild 1 :D du & kerstin är så söta :)

2009-07-02 @ 11:22:59
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

like your outfit på första bilden ;)

2009-07-21 @ 21:41:08
Postat av: haha glömde namn, åsa mättsson :)

2009-07-21 @ 21:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback