wicked

Skrivet 2009-06-29 @ 23:59:23
veckan är full. packad. ha-ha.

igår kom valle, sov här. så idag har vi varit ute, spelat fotboll t.ex ;D wah jag rörde fläsket..
sen åkte han vid fyra, då jag duschade och gjorde mig iordning för att åka till kusinerna. Har sagt det förut men säger det igen, jag har världens bästa kusiner. och också världens goaste syskon. (skulle jag inte säga om jag vi bråkat (A), men klockan är snart tolv) muaha. vi käkade och snackade. alltid mysigt :)

imorgon ska jag vara med kate.
onsdag blir det sol+bad med josefin.
torsdag, josefin är nog här sen åker vi tjejer in till tkväll
fredag  packning för finland.
och lördag bär det av till sthlm och underbara båten =D !
nästa vecka är jag alltså i finland och gör ingen aning, haha.



Kommentarer
Postat av: Heidi

så söt du är ! vi har oxå världens bästa kusiner :) Puss på dej iitu <3

2009-07-02 @ 11:19:26
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback