a lot of you.

Skrivet 2009-03-03 @ 16:57:41
oj, så duktig jag är:)  sitter här och pluggar på engelskan, eller blev precis klar.. fasen vad mycket det ska vara i skolan nu, blir ju bara mer och mer !  Bara att plugga på då, troligen. Det jag hinner med och i de ämnerna jag behöver plugga i vill säga. ungefär alla då 8-) haha.
väntar på mat också, kyckling. Fan va mums det ska bli :)
sedan blir det till att forsätta med pluggandet, jag måste ju komma igång igen. Det skoltrötta måste få sitt slut, hur det nu ska kunna gå till..
ja, hände väl inget speciellt i skolan. Händer ju alltid lite småroliga saker, men inget pinsamt som har hänt eller så tror jag :D haha.
Fasen va alla ska fylla år i mars, och januari med! 
Åh, nu finns det iallfall mycket saker att se fram emot. som hela sommaren, den kommer bli kaos. Men vi får väl försöka planera in lite, även om det kan vara skönt att ta dagen som den kommer ibland. Men om allt blir som det ska, blir det en helt fullpackad sommar.
Några av grejerna blir ju ;
-varberg
- finland
- troligen utomlands
- en vecka med josefin
- kanske en vecka hos kate ( aldrig att jag tror vi hinner det
- tkvällarna,   hinner nog inte med dom heller kanske men xD
- och sen får man ju hoppas på fint väder så man kan steka i solen, fyfan va underbart!

_
sen minuset är ju att vi slutar skolan. eller alltså, helt och hållet. lämna den underbara klassen. fan va sorgligt, det kommer vara jävligt jobbigt och tårarna kommer säkert spruta lite här och var ! haha:)
fan vilka år vi har haft, ingen klass har nog så kul som vi har haft. allt och alla är så nära :D usch och fy va jobbigt det kommer bli.
men nu ska vi inte ta det sorgliga i förväg, nepp.
tänk på det positiva nu istället.

nu ska jag ner och kolla om maten är färdig!
puss.


Kommentarer
Postat av: jj

kommer sakna klassen som faaaaaaaaan! ett löfte med tårar på avslutningen. vi måste fixa så de blir nån klassåterträff nått år :D. ingen pinsamt idag va? hmm, jag började rodna helt utan anledning? xD fan va hemskt. :o

2009-03-03 @ 18:59:55
URL: http://josefinemmaaurora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback