as i watch you dance

Skrivet 2009-03-16 @ 18:58:20
sa ju att allting skulle fixa sig. det är fixat, för stunden iallfall :)  Kan andas ut ett tag iallfall. Sedan får vi väl ta problemen/problemet som kommer, om det nu gör det. Men vi kan alltid hoppas på det bästa, iallafall.

måndagar är verkligen den värsta dagen i veckan...
- man är otroligt trött.
- Vi har tråkigaste lektioner
- sen slutar vi sent också.
imorn har vi engelskaprov också, hoppas det går någonlunda iaf,
suttit ett tag och pluggat, men man måste pausa ibland. annars blir det ju för mycket.. och jag är så trött att jag bara har lust att krypa ner och sova. men nneehej, det kan jag inte göra. :)   ska plugga lite mer, träna lite, duscha, sedan kolla tv och SEEEN får man sova!

.haha åh josefins blogginlägg, man blir så ledsen. Så fint minne vi har samlat på oss, jos,jag,julia&kate! världens underbaraste sommardag, fytusan va mysigt vi hade det !.


Vafan har hänt med lärarna egentligen? dom är fan läskiga hela högen ibland, usch, jag förstår mig faktiskt inte på dom:o inte det minsta, inte ens pyyyttttelite faktiskt! haha, fast... det kanske jag inte är ensam om.

På tal om ingenting, har jag börjat sitta vid datorn mer, fast jag sitter ju inte riktigt vid datorn, den bara står på,  för musikens skull dock :)   men ändå, jag får verklkigen inte fastna här igen, det hade varit hemskt. nu när jag ändå har skaffat lite mer liv än vad jag hade innan.. haha

näpp, nu måste jag tyvärr, troligen fortsätta plugga mig, muaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback