but you say

Skrivet 2009-03-17 @ 20:02:26
Lyckliga dag... solen och värmen, det kan inte bli bättre.. var och satt ute i solen i t-shirt idag, skulle egentligen plugga till provet, men det blev inte mycket pluggande inte.. ska lägga upp några bilder,( ska bara in med dom på datorn först )  .. det var riktigt jävla härlig, och man blir så jävla glad. fan va skönt!
Provet gick bra också tycker jag allt:)   inte mycket plugg till det, men ändå.
volleyboll i mitt hjärta för den delen, turnering på måndag nästa vecka, fasen va skoj!

iallfall, vart i stan idag. käkade, köpte lite godis (A) och en ny piercing, men vi har lite problem. kan inte få av min jag har nu xD hon tryckte till med tång eller något, .. så antingen får jag åka till stan och fixa det eller så får pappa typ använda en såg eller något .. haha!  nejdå, ska fixa det.. men inte idag, det orkar inte inte.
Nu kommer det egentligen massa på tven.. ska kolla lite, medans jag fixat bilderna och ska försöka lägga in lite musik på mobilen med :)   det hinner jag aldrig, eftersom att jag är bra på att göra saker jag egentligen inte skulle göra..

SOMMARSOMMARSOMMARSOMMARSOMMARSOMMARSOMMAR
en lääängtan!

bilderna kommer i nästa inlägg, ( alldeles strax )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback