det skulle

Skrivet 2009-03-10 @ 15:10:29
usch fyfan va sur jag blir. har suttit här hur länge och försökt fixa ny design till bloggen. nästan klar, men då började massa saker krångla och ha sig, så allting förstördes, sedan blev internet-sidorna alldeles sega och jag har inte bra tålamod, så jag klarade inte av det. De gick knappt byta sida, så..  fanfan&fan.

_
iallfall, jag borde bli mer aktiv med min kamera nu tycker jag. eller jag SKA bli, iallfall försöka (A).. Använder den inte mycket alls längre, fråga mig inte varför. gillar ju egentligen att ta kort och sånt.. så jag ska nog allt börja igen.

Hade ingen lust att göra någonting idag, bara vara för mig själv för ett tag, faktiskt. Första gången jag känner så nästan.. Men sånt som händer.
nu ska jag till mamma, vi ska kolla resor eller något.

och vad tusan hände? vadfan har jag tänk? vadfan ska jag göra?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback