here tonight.

Skrivet 2009-03-25 @ 17:45:24
vofflor är gott, :)  mamma fixade några direkt när jag kom hem. så nu har jag käkat mig mätt :)  har ätit som en jävla gris idag, men det blir lätt så när jag inte äter godis. då vräker jag i mig ännu mera mat. skolan idag, fan va vi åt :D
Nationella gick väl bra, sen var det slappt, tre filmer har vi sett idag.. eller påbörjat, eller något sånt.

Har pluggat typ två tal i matteboken, Måste lära mig detta, haha. men jag är alldeles för trött och lat för att fortsätta. vill sätta mig i ett hörn och läsa en bok eller något. haha
mår illa som en jag vet inte vad heller, bort med smärta och annat, usch fyfan vill inte ha den. Handleden har fått ryck igen, gått snart 10 veckor, om det inte redan har det. jävla hand säger jag bara.
men veckan rinner på och snart är det helg igen, woho :D

men snälla sluta med dina jävla lögner, jag orkar ju inte lyssna på dom. När du kommit tillbaks med sanningen, då lovar jag att lyssna :)
__

afraid that you will slip away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback