iloveyoumat.

Skrivet 2009-03-13 @ 17:32:05
klarade inte av att skriva mer på förra inlägget. Menmen.. orkar inte nu egentligen, jag måste städa.
haha på fredagen idag, jag orkar inte gå in på några speciella saker, men vi hade nationellt-prov iallfall.

mamma och jag har vart och handlat lite smått och gott, iallfall :) käkat fetmat, ikväll blir det tacos, jaaapp jag älskar mat :)
vet inte om min boll kommer ikväll, vi får väl se.
josefin vill partya och kate ska sitta barnvakt.  och jag ska nog dela på mig så jag kan göra lite av allt möjligt. Någon som har en motorsåg att låna?   pappa kanske, får kolla upp det...
planera kanske är en sak man sak göra om det ska bli som man vill, det har jag lärt mig :D ändå gör vi det knappast.. och man ska lära sig av sina misstag?  huuum.

nä, nu ska jag väl städa, så jag inte somnar eller något annat.
fan va sur jag har blivit, inte sur. men arg på allt:o allt på alla lärare, lyssnar inte. orkar inte bry mig om dom. Tjatiga och jobbiga. ursäkta, men så är det och så har det alltid varit.. jag ska bara andas in och ut och fixa detta, det ska jag.



baby, you are a star :)

Kommentarer
Postat av: kate

josefin är "fjortis", jag är "hemmafru" och du är "deprimerade frun i det blå huset över vägen".xD det löser sig. du ahr la sett så mkt jag fått skit av alla lärare på senaste, dom har mens allihop svär ja på!

ska du vara med valle ikväll?

2009-03-14 @ 17:03:49
URL: http://rahner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback