...klumpig eller bara otur?

Skrivet 2009-03-26 @ 17:01:21
okej, förutom att jag har bränt mig på handen(fingret och precis mellan tummen och pekfingret), min onda i magen och huvudet, att jag sprutade parfym rakt i båda ögonen i morses, fick en sten rakt i foten, så mår jag fina fisken!
I tisdags hade jag både blåmärken, rivmärken och ärr på armen, det såg hemskt ut.
igår skärde jag mig förövrigt på osthyveln, så en bit av skinnet flög av.
Och ni skulle sett blämärket jag hade på benet, ska lägga in en bild om det funkar. fast det syntes inte så mycket på kortet, men ändå:D   olycksdrabbad? hell yeah.

imorgon är det iallafall fredag, sedan helg!  skönt, veckan har gått fint.
och jag bakade bröd i skolan idag, helt helt helt heeelt okej faktiskt. jag har ju skills ( förutom brännmärkerna )  men det hör väl till? (A)

valle kommer upp sen, får se vad vi hittar på :)  inga läxor, tror jag. och det känns skönt !  fast prov nästa vecka dock, men det är ett annat problem. plus att det är spanska.. inte lika viktigt, jag vet.. jag har satt upp ämnen som är viktiga nu, jag är knas.

_
blä jag hatar att vänta på att korten ska ladda, men dom kommer snart XD

syns knappt, men blev attakerad av vovven :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback