lately

Skrivet 2009-03-02 @ 17:50:27
jaha vart ska man börja då? Helgen har varit trevlig!  vi har inte gjort allt för mycket, men det kan väl vara gött att ta det lugnt och sånt kanske... Direkt när jag kom hem började jag må skit igen. Boråstrakterna kanske inte är så bra för mig ;) haha.
Nu är det massor i skolan också. och jag ligger efter som in i helvete, jag måste ta igen allt, försöka iallfall. Men jag är så skoltrött att det knappt finns. Orkar typ inte göra något, orkar inte tänka, orkar inte anstränga mig, längtar bara hem så man kan sova och allt såntdär. bra inställning? njae.
Men det är irriterande, jag vet, jag kanske inte direkt är den smartaste männsikan som finns, jag är faktiskt ganska osmart. Eller hur man nu ska säga det. Det tar ett tag för mig att fatta saker i skolan, att få in sakerna tar också lite längre tid. Jag orkar inte koncentrera mig på vad som sägs av lärarna, och detgör mig ju ännu trögare. har ju fan inte orken längre. Har ju varit¨på väg upp i betygen nu igen, men så kommer skoltröttheten och jag orkar ingenting ?
så så trög som vissa tror att jag är, är jag faktiskt inte xD   okej, lärarna kanske säger att jag kan mer, och visst det kan jag. Men är det då någon som kan ge mig orken tillbaks?   
fan vilken konstig skoldag, bra saker och mindre bra saker som händer =D  menmen.

Iallafall, huvudvärken har kommit tillbaks :D  hurra för det... Jag sitter här och "pluggar" , gjort lite iallfall och ska fortsätta snart. sen har jag bara lust att dra huvudet under täcket och sova tills imorn, men hinner jag det? nej inte direkt :D   får bita mig i läppen och fortsätta.

Helgen lär bli trevlig om det blir som vi vill. Kanske det inte blir, men vi kan ju alltid hoppas. och så är vi lediga på tisdag nästa vecka, då blir det väl troligen något kul som händer på måndagkväll. Vi har ju små-planerat iallafall..

ne förfasen nu måste jag sticka,puss.

så söt att jag nästan spricker :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback