liar.

Skrivet 2009-03-21 @ 10:33:15
kan väl börja med gårdagen då kanske :)

skolan som vanligt. volleybollen var skojskoj! men jag, troligen inte bara jag, känner att vi är liite sämre än förra året. men vi är ändå alltid bäst, så det spelar ingen roll :)  (jag är sämsta förloraren, men det sitter inte i så länge, haha :D )
iallfall, efter skolan, åkte jag och kate in och käkade samma saker som alltid, haha, mysigt. sen gick vi runt lite i stan. Träffade min boll och så. sen åkte vi hem och kate hade dejt, haha :D

Sen åkte vi hem, bara va, nästan:) mysigtmysigt.  :D

haha, vaknade tidigt idag :) det kanske är lika bra, föräldrarna får utbrott på mig annars (A)  eller nästan iallfall. "du vänder på dygnet" brukar det låta. Men dom åker iväg idag, så nu får jag vända på dygnet hur mycket jag vill! haha.
Kusinerna kanske kommer, och så bollen, och får se om kate kommer... tror jag inte men, man vet aldrig.Ingen aning hur det blir med emelie heller.  Hon och jag är faktiskt en aning arga just nu på vissa saker, förstå oss också.

Jag ska väl fortsätta städningen, från igår. kom långt ! haha och saken är att det är nästan lika stökigt igen,  vet faktiskt inte hur jag bär mig åt, men på något sätt lyckas jag alltid.
Tänkte lägga ut någon bild, om det funkar. blir galen på mobilbilderna, dom funkar tydligen inte så bra att lägga upp, men får se om det funkar!

___
var ju på utvecklingssamtal häromdagen, det gick väl bra. Men fan att jag ska vara så jävla kass på matte, får kanske varning igen, och det vill jag ju faktiskt inte ha, speciellt inte nu, sista terminen, usch fy och blä. Jag behöver mycket hjälp, jobba mycket och bara försöka, så kanske jag hamnar på ett stadigt g iallfall. man kan ju alltid hoppas. Och dom ska hjälpa mig, så det fixar sig nog.  Jag klarade mig ju från förra varningen, så :)
annars fick jag bra kommentarer från  lärarna. jag är social, "synd att man inte sätter betyg på det bara" sa dom :) och att jag äör bra med folk och sånt, det låter väl bra, haha!    Resten håller jag för mig själv, men det såg ganska ljust ut.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback