minnen!

Skrivet 2009-03-10 @ 19:54:04

HERREMINJÄVLAR, säger jag bara. Har hämtat ett par skivor, där det låg gamla bilder, så nu sitter jag här och kikar igenom dom, fan vilka minnen som väcks till liv.. Josefins och mina kvällar, oslagbart:D   så bruna och söta vi var..
baddagarna, soldagarna, boråsdagarna, bara vara-dagarna, jadu fyfan va härligt det var.
blond och brun var jag, haha!
Tänk er, en vaaarm sommar, och sådär sommarsnygga ben! ( i mitt fall blir det upprivna ben, med nya ärr antar jag!) hoppas på en solig sommar nu, nya minnen och allt. bara för det kommer det upp ännu mer bilder idag ;


inte så fullt brun, men blond iallfall =D haha, ser ut som att jag har jättekort hår och fråga inte ens varför kragen är uppvikt!


jag och josefin gick ut i ansiktsmask och fjantade runt! SKÅNE
och alla buskar jag hoppade in i, fick en pinne rakt mot hjärtat som gjorde ooont.



____
okej jag var glad precis, sitter här och lipar nu........;o

fyhelvete vad jag saknar henne :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

:(<3

2009-03-12 @ 18:42:45
URL: http://hannasjoblom.blogg.se/
Postat av: jj

underbara bilder. så underbart kul. saknar det sorgligt extremt mycket. minst lika mkt kul i sommar? :D

2009-03-12 @ 19:57:35
URL: http://josefinemmaaurora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback