most nights

Skrivet 2009-03-18 @ 19:47:43

Jag har lust att sätta mig på en buss, bara åka iväg någonstans. Jag orkar inte med ställerna jag är på nu för tiden, vill egentligen inte vara kvar här. Fast jag är rädd för framtiden, jag har ju ingen aning vad som kommer hända, vad jag kommer göra, vad vem somhelst kommer göra. Jag vet ingenting.
Jag vill ha framtiden, fast ändå är jag rädd för den. saker kan ju vara krångliga ibland.

haha, en sak som är helt säkert... jag kan verkligen inte laga mat. visst den kanske inte blev jätteäcklig, men ändå. den ser ut som jag vet inte vad.. jag tänker fanimig inte göra det imorgon. usch, jag hatar hkkn, jag hatar läraren och jag hatar salen. blä, inget stämmer där. luktar tant gör det också.  kanske klasskamraterna som gör att jag klarar mig ? :)

Härligt väder idag igen, iallfall :)  och ant. så vi hade bara två lektioner. Sen kollade vi på en långfilm, usch för droger och sån skit. Alkohol på ett annat sätt, det är lugnt, men vafan..
sen skulle vi läsa en sak, och det tog inte alls åttio år..
fick sen vänta typ en timme på bussen?  hatar hur busstiderna går, elller kanske ska skylla på schema-tiderna.
nästan ingenting känns bra med skolan just nu, det är ju gött :)

Tror jag ska träna lite, bada eller duscha, sen sova. Jag är trött och inte alls på humör för att göra någonting. jag behöver sommaren, nu. jag är inte den som är på dåligt humör, men jag har vart det på senaste. och fyfan för de.. jag tänker inte vara någon bitterfitta inte !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback