one last kiss.

Skrivet 2009-03-22 @ 16:13:25
slappdag igår med lite släkt och sånt:)  alltid trevligt, men jag känner att jag var rätt dryg. förlåt i såfall :) 
sen sov bollen här, la oss väl vid fem, eller jag somnade.. såklart :D
och idag har vi bråkat som fan, oj säger jag bara. Vatten överallt, mer kan jag ju inte säga, bara att man inte ska bråka med mig när jag är som galnast, haha!

städat lite nu iallfall, ska fortsätta så det blir riktigt fint ;)   jag är den bästa på att stöka ner, i know.
och imorn är det volley!  fan va kul, hoppas på att vi kommer långt, annars är det bara att ha kul :D

Nej men nu ska jag fortsätta städa, .. mamma och pappa kommer hem med mc-mat, MUUUMS :)


dry your tears. It is time, to let you go.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem e bollen?

2009-03-23 @ 18:31:33
Postat av: Heidi

aa ja frågar samma sak.. vem e bollen?^^ haha.

2009-03-24 @ 13:31:26
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback