sick

Skrivet 2009-03-30 @ 13:03:08
hemma idag, fan va kasst man mådde i morses. Huvudvärk och en jävla onda i halsen, så stannade tyvärr hemma. mår sådär nu, fått ont som fan i ryggen+nacken och fortfarande ont i huvudet,halsen.

Orkar inte skriva mer än vad jag har gjort i helgen så. xD

fredag, skola hem vara med syrran och slappa. Lördag, stan med mamma, världens snyggaste väska + lite annat, sen sova hos kate with josefin. mys med mat och planerat lite haha. söndag, vakna upp hos kate, äta frukost. åka hem och städa riktigt mycket, fint och rent! (var det igår iallfall)

Borde plugga men jag har såklart grejerna i skolan. Så får väl kanske göra det imon, om jag nu ska till skolan och så, men jag får väl tvinga mig eller vad som helst.
lov nästa vecka, jag och josefin ska iallfall shoppa och kolla film!   får se om jag kanske drar ner en sväng till syster också. Sen får vi se vad som händer mer, behöver ju kanske inte tänka på det nu.
 
JAG ÄR HUUUNGRIG! jag kan inte ens laga mat :(      hopplös på den delen är jag verkligen, synd att det inte finns en mc utanför huset :o


fanihelvetesjädraskit.
varför ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback