the way she moves.

Skrivet 2009-03-08 @ 11:34:43
fasen, va aktiv jag har blivit nu:D    det är ju dock inte så bra, eller jag vet inte. Skönt att bara skriva av sig ibland..
jaha, igår gjorde vi blabla, sedan var vi med kalle och dimitros (: haha,  vad gjorde vi? hängde lite hos dom sen gick runt och luffade och busade. hemma vid halv elva eller något, plus att kate och jag ´har blivit stammkunder på tant grön! haho.

fan va glad jag blev över det, thank you lord säger jag :D

trött som jag är, fast ändå pigg:o så ska jag städa, senare kommer väl min gubbjävel hit, så får vi se vad som händer.  
det snöar tyvärr ute också, och att man alltid har det där panikhumöret för att det är söndag och imorgon måndag ;/  men vi har ledigt på tisdag iallfall! så vi, några funderar på att göra något imorgon kanske, vi får väl se. Våran starka sida är inte att planera, iallfall.

men nu ska mitt rum bli fint, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback