they always said

Skrivet 2009-03-07 @ 12:28:57
Fan va denna veckan har gått fort. Allt har gått jättefort de senaste veckorna, bara runnit förbi känns det som. Det kanske är bra, jag vet inte. Vet inte nästan ens vad jag har gjort, fast jag har gjort en massa.. det låter faktiskt inte logiskt.
Jaha, vad säger man nu då?  Men fan va komiskt vissa saker har blivit nu, lite roligt och sorgligt på en gång faktiskt. Vi skrattar bara åt det, vissa av oss iallafall. Och det är ingen illa menat mot någon! men det blev bara så... annorlunda.

iallfall, allt och har hänt under veckorna. men det drar vi inte upp, utan vi börjar med gårdagen istället.
kate och jag åkte då in till stan och drog runt, sen åkte vi hem till någon niklas med någon joakim, haha? :)  men det var trevligt, kate och jag har våra ord där.
sen var vi väl hemma runt halv tolv, fixade mig för lägg dax och slocknade nästan efter det.
fan vilket liv det var i skolan idag, underbart!  moa fick chockryck och kaitlynne fick bläck i hela ansiktet och händerna var fyllda + väggen,papperskorgen och lite såntdär! hahaha så skoj var det, helt galet faktiskt :D

och usch, det hade snöat igen. vill ha vår nu och sedan sommar. kan knappt vänta!
iallfall, ikväll ska vi nog till stan och sen får vi se vad som händer :D

haha, är det nu man ska ta det där "snacket"?   hjälp hjälp hjälp;o

jag har lite att planera, måste ju åka till kusinerna igen eftersom att det blev förslag för det, myyycket trevligt fakitiskt :D  några man trivs riktigt bra med, så är det ju kusinerna :D

och josefin okej, det var lite kul det där med att bli generad, speciellt när jag pekade på simon och anton, fast det var ju ingen av dom som jaja du vet (A) 

men nej, nu kanske man ska hoppa in i duschen eller något..
puss

it was a feeling i cant explain.

Kommentarer
Postat av: jj

hahaha, nej, fan va generad ja blev xD

2009-03-08 @ 19:58:12
URL: http://josefinemmaaurora.blogspot.com
Postat av: Kate

"kaitlynne eller nått" "han dära joakim" ahahahhaha

2009-03-14 @ 17:08:17
URL: http://rahner.blogg.se/
Postat av: Heidi

så söt du är kusin :D vi trivs väldigt bra me dej oxå:) vi får bestämma nåt snart igen då vi alla träffas! Pusss<3

2009-03-18 @ 18:45:29
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback