döden titta förbi.

Skrivet 2009-05-12 @ 21:06:45

usch och fy. men helvete va duktig jag är! Jag är mer eller mindre klar, fyhelvete va skönt. idag var jag nära på att slå sönder någontng, mamma va närmst just då. stackars henne :(  fast kunde hålla knytnävarna i styr så hon fick inga smällar, haha.  Jag kanske inte är till 1000 nöjd, men fan detta blev bra:D haha.
fast jag kom på att jag har no att plugga på, eller skriva om. helvete. bra ida. och jag glömde mitt slöjdarbete i skolan, ännu bättre? plus att jag glömde fråga moa hur man ska göra på hkkn, men fan jag både ju få diplom.  har iallafall suttit sen fem till nio och pluggat svenskan. så allt kan fucka sig ändå. höhö.

nationella var konstigt idag. det gick inte jättedåligt tror jag. det kändes inte så, men jag vet inte. haha!  fysik var det iallafall.
vet att allt alltid handlar om skolan nu för tiden, men jag har ju fan inget annat i huvudet just nu tyvärr. och jag fick skolmordstankar också. hoppa av skulle inte sitta fel, fast det skulle det ändå. så jag sköt undan den tanken för sålänge.

nu ska jag käka klart sen dusch sen blir det älsklingen. (sängen) förlåt boll men hahaha.
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback