duktiga jag.

Skrivet 2009-05-13 @ 19:51:17
hatar när det blir problem det arbeten. jag skulle skriva ut allting i skolan, men nej det funkar inte eftersom att skolans datorer kommer från 1800-talet. så jag fick springa runt överallt i skolan, fick tillslut hjälp av två lärare. kul, hon fick fixa allting. Tillslut funkade det iallafall. bra. så jag är nästan klar nu, ska till skolan imorn och ändra två saker + lägga till. fan va skönt att bli av med en grej.
hade också nationella idag igen, spanska. sen blir det ett på fredag med. och måndag. fan va sjukt det är.
och jag måste bara säga hur jävla duktig jag har varit idag!
skrev HELA slöjddokumentären. har börjat med engelskan och redan skrivit 2 a4, bra tycker jag faktiskt :) denna gång borde jag ha diplom på riktigt förfan.
Så nu behöver jag inte stressa lika mycket.
Imorgon ska jag laga mat i skolan och det kommer gå åt helvete. förlåt om jag råkar bränna ner helvetet xD. jag är verkligen ingen blivande kock ska jag säga.
och när man behöver extra tiden i skolan som mest, ja då ska det komma någon människa som ska prata ekonomi,... men kan det bli mer intressant? ekonomi ligger närmst mitt hjärta. samma sak när det gäller politik!  bara älskar det. älskar att folk bara babblar om någonting jag absolut inte förstår, ÄLSKAR, ja precis.

Fredag blir det nog stan, lördag fyller pappa år och på söndag ska syrran hjälpa mig med plugget :)
rolig helg, haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback