fan

Skrivet 2009-05-27 @ 17:40:16
så idag skulle arbetet in. Men tror ni det funkade att skriva ut det i skolan? nej precis. Även om jag gjorde om det till 1800-talets dokument så funkade det inte. Great.
Den ända anledningen till att dra till skolan idag var att lämna in den. annars hade jag väl stannat hemma. för det slutade ändå med att jag åkte hem vid lunch. hem och sova i två timmar. Mår dock fortfarande inte så bra.
ligger i sängen nu. orkar inte sitta upp, lat och trött som jag är.
Imorgon måste man till skolan för att fixa. så kan det vara.

ibland undrar jag om det verkligen var så smart. ibland tänker jag att det kanske är det smartaste jag gjort.
jag hatar när hjärnan tycker olika om samma sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback