happy

Skrivet 2009-05-19 @ 19:34:17
huvudvärk på högsta grad, yepp. Må illa som ett jävla svin, yepp.   bra möte med klassen? nope.
jag mår så jävla illa att jag har ingen aning om jag orkar gå upp imorgon och dra iväg till skolan.
kände lika dant idag, men då hade vi ju självklart nationella och orkar inte göra det senare, så ja.

jag blev bara arg idag efter mötet, great.
josefin kom hit innan .. och käka och spela kort ? xD haha.

nu ska jag bara slänga mig i väggen och hoppas på att iallafall illamåendet och huvudvärken försvinner.. kan ju fungera.


you could be happy.

Kommentarer
Postat av: Heidi

sv: aa absolut i sommar iaf haha :D

2009-05-19 @ 19:44:57
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: jj

haha, maaat! :D

2009-05-19 @ 20:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback