hej mittklagomål.

Skrivet 2009-05-04 @ 19:13:51
jag var visst inte klar med bloggandet.

Idag har jag varit otroligt arg på lärare. jo för nu är det såhär att vi har en lärare som klagar på precis allting! och jag menar verkligen allt. idag märkte jag det otroligt mycket och även fast det inte har med mig att göra, så blir jag jävligt pisst. Jag tycker absolut inte att man ska behandla elever på det sättet. Har du problem hemma så behöver du väl förfan inte skylla det på alla andra? Varför går vi i skolan? Jo, för att lära oss saker. Så om vi inte kan, ska du inte klaga, verkligen inte. Alla kan inte allt och alla kan olika, har du inte lärt dig det än? Josefin och jag störde oss på det otroligt idag. Behandla människor som människor, tycker jag :)
OCH det  värsta av allt var idag, .. Lärarna tog upp en tråkig sak som har hänt en elev i klassen.. då de sa, det syns på er om ni t.ex har influensa. och SJÄLVKLART började vissa tjejer skratta.. dumt tillfälle, ja kanske, men det värsta är att de tror att vi skrattade åt det tråkiga? Influensa=mens, för de människor som inte förstår.
PUNKT SLUT... tack nu fick jag ut det med skolan, nästan.

har pluggat mycket & flitit!   känner mig duktig så jag slutar nu.
Nu blir det slapp, dusch och sova. hoppas det går bättre inatt än förra natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback